You can't fake everything

Så här är det. Jag är gaaanska så kär i både min iPhone och min MacBook (för de få som eventuellt missat det, hehe). Men just nu önskar jag nästan att jag inte haft någon av dem. Då hade jag pluggat av uttråkning, nu ska jag göra det för att jag är tvungen - och det tar emot kan jag lova. Blääää. Etiskt råd om genteknik på biologin imorgon, varken vidare peppad eller förberedd. Men det går la. Spanskan, engelskan och matten skulle också ha skänkts var sin tanke. Vi får se hur det blir med det. Sovmorgon imorgon, vilket innebär en timme extra pluggtid nu ikväll! Lovely. Eeeeller? Godnatt.

Hihi, gulligt av min kära Mac att göra massa söta röda streck under vissa ord i inlägget, ord som den tycker är felstavade. Och visst, det kanske de är - men det är så jag vill ha det. Jaja, jag vet att ni inte kan se det - men ändååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0