Han vet vilken dy jag varit i

Ahmen kul, verkligen skitkul! Tidigare idag var jag med och spelade säsongens hittills sämsta innebandymatch - alla kategorier. Usch fyfan vad dåliga vi var. 7-7 mot det lag som ligger sist i serien vi ligger trea i. Kuuuul. Det enda positiva var att jag faktiskt lyckades kirra en assist - en snygg sådan dessutom (enligt mig iaf, hehe). Alltid något!

Sitter och nördar lite Håkanbråkan Hellström nu. Go' musik det ni (Linda, jag vet att du inte håller med mig - but I don't give a fuck, hihi). Eftersom papi klistrat på invisibleSHIELD (som inte alls är invisible!!!) på min nya kärlek, alltså iPhoneee, ska jag helst inte starta den igen förrän imorgon kväll. En morgondag utan den kan bli jobbig, hehehe. Men har jag klarat mig förr lär jag väl göra det ännu en gång. Har faktiskt fullt upp imorgon ändå; egen match, herrmatch och plugggggg. Fyfan, iPhone är så mycket roligare än det sistnämnda...

Ett litet steg för människan, ett stort steg för mänskligheten - och ett gigantiskt jäkla steg för mig. Grejen är den att jag faktiskt inte tittat på Gossip Girl sedan i onsdags kväll! Nästan så att jag fått abstinens nu ju. Därför tänker jag unna mig (minst) ett avsnitt innan jag måste sova. Kanske bäst att kolla igenom spanskaglosorna och bläddra igenom ett par sidor i engelskaboken också? Matten är det dock alldeles för sent för att orka sätta sig in i. Godnatt hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0