Hey man now you're really living

Ont i halsen och två kilometer matte som enligt planeringen ska vara klar imorgon. Livet leker - med mig. Kioskjobbet igår var inte riktigt så tråkigt och segt som jag väntat mig. Jag blev dock helt slutkörd av alla som var godis-, toast- och läsksugna i första periodpausen. Huvudräkning + lördag = dålig kombo. Jag kan bara hoppas att allt blev rätt... Men det blev det nog. Jag hade ju trots allt MVG i matte genom hela högstadiet, så det vore fan illa annars.

Tänkte dra igång gårdagens P3 Guld-gala på Internet (om det går, dvs), fila naaaglarna och hälla i mig några liter vatten nu. Bra uppladdning inför några timmars matteplugg? Mja, det återstår att se... Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0