Hockey, pizza & Wallander

Jag och världens bästa syster hade en grymt kul eftermiddag i FM Mattsson Arena kan jag lova! I början satt vi mest och gömde huvudet i händerna när de tacklades hela tiden, hehe. Men sen insåg vi att de ju faktiskt överlever överfallen och då var det bara roligt när de flög och halvkrossades. Och nej, vi är inga onda människor. Absoluuut inte. 
    
Haha, Morakillarnas matcher gick väl lite sådääär. Men det var inte det viktiga. Det viktiga var såklart allt snyggt vi fick se. Vad annars liksom? Som pricken över i hittade vi dessutom en okänd snygging i Ängelholmslaget Rögle med samma (ovanliga!) efternamn som vi. En avlägsen släkting kanske? Mycket möjligt, hehe. Inte illa, right? 
    
Mellan matcherna tryckte vi i oss varsin Hawaii på pizzeria Prima inne i stan. Gaaanska gott och sjukt mättande. Årets dos av pizza, eller? Dunno. Inte helt omöjligt, heh.

Kom hem vid halv åtta, käkade tacos och drack underbart god cider. Kollade "Minuten" på 1:an sen. Haha, det är verkligen sjukt vad nervös man blir trots att man sitter på andra sidan rutan! Toppade därefter dagen/kvällen med en Wallander-film på Canal+ och fruksallad med grädde. Göttans. Nu tänkte jag inleda natten med nån timme vid den lilla rosa datorn, med mina Spotify-listor snurrande i iPod-hörlurarna. Ännu mera göttans. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0