Jag fattar allt och ingenting

Jamen heeeej tisdag och dålig bloggning. Skolan var precis som vilken tisdag som helst; IBG - grymt kul och jobbigt, spanska - kort lektion men tråk ändå, håååltimme - dödade tiden i biblioteket med Jonathan, matte - inte fan är det enkelt i alla fall, svenska - mycket snack vilket resulterade i en ovanligt rolig lektion!
Hem sen. Käkade falukorv och makaroner (intresseklubben antecknar!). Stack till mina kusiner och fick äntligen den tårta jag så länge suktat efter, hehe. Träning efter tårtätningen, tunga och sega ben efter IBG (alltså inte pga tårtan, eller?). Fick köra hem sen. Det gick nääästan felfritt, hihi. Dator - dusch - dator igen. Nu ska jag ta en kopp te och ett par mackor. Sen är det sängen (och GOSSIP GIIIRL!) som gäller! Men jag har ju faktiskt sovmorgon imorgon.. Anyways, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0