So this is it?

Just nu är det ganska exakt en vecka sedan mitt år 2011s bästa eftermiddag. På en vecka kan så mycket - men ändå så lite - hända. Några detaljer får ni tyvärr inte, dem sparar jag till mina absoluta BFF's. Men livet är verkligen som en berg-och-dalbana. Sometimes it's good, sometimes it's not.

Måndaaag idag alltså. Usch. Denna veckas måndag har dessutom varit och kommer troligtvis att förbli (?) en tråkig sådan. Men man kan ju inte ha kul jämt. Har jag tur kan dock en tårtbit eller något annat fika få slinka ner, hehe. Vi ska nämligen snart åka till mina kusiner, vars pappa fyllde år igår. Och så måste jag ju ha någonting att träna bort på IBG imorgon bitti. Innan vi åker lär jag dock tvinga mig själv till sisådär en halvtimmes plugg. Matte, engelska, svenska+biologi och spanska får la slåss om min attención nu ikväll. Kanske borde jag satsa på att hålla Gossip Girl-traditionen levande och slänga på ett sånt avsnitt ikväll också, innan jag ska sova? Hm.. Räknar med det! Men än så länge är det (tyvärr) långt dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0