That's how they do it in Värmland

Kom fram till Karlstad för några timmar sedan. Har hunnit med både det ena och det andra. Nyss käkade vi pizza (hemkörd! såå exotiskt, haha lantisvarning...). Jag tror jag aldrig har ätit en pizza med så sjukt god skinka! Helt otroligt god var den, hehe. Efter pizzan hamnade jag i min tremännings soffa, med datorn i knät och ett glas underbart god cider bredvid mig. Life's good. Frågan är dock hur detta år ska sluta då jag hunnit käka pizza två gånger redan innan årets första vecka tagit slut. Inte sååå bra kanske. Men vafan, jag har lov! Snart börjar skolan och det är slut på njutning i flera månader, så jag förlåter mig själv.

Tydligen hamnade - överraskande nog - två svenskar på prispallen (1:a - André Myhrer, 2:a - Mattias Hargin) i dagens världscuptävling i slalom för herrar. Riktigt bra jobbat!

Funderar på att toppa dagen med några fler GG-avsnitt (hann plöja igenom 4-5 st på vägen hit). Jo, så får det nog bli! xoxo, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0