Underbara, efterlängtade helg

Fredag! Chill skoldag - bara två lektioner och lite info i aulan. Planerna på en klassresa ser ut att kunna bli verklighet, i sådana fall är det troligen London som gäller. Och - om allt går som det ska - redan i augusti/september! Min lilla dröm om att åka till London detta år ser ut att förverkligas trots allt. Awesome!

Om sex timmar befinner jag mig troligtvis vid eller på någon innebandyplan i Hofors. Matchstart 19 - TAGGGGA! Synd att det är en drygt 1 h 30 min lång bilfärd dit bara. Inte världens bästa uppladdning inför match... Men man får la göra det bästa av situationen I suppose. Aja, hur som helst ska jag först tvinga mig att pluuuugga. Naturkunskap och biologi-och-svenska-i-ett står högst upp på prioritetslistan. Usch. Kanske slingrar in ett litet Gossip Girl-avsnitt mellan plugget. Hehe, vi får se hur detta slutar... Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0