Catch the day and make it stay

Bilder från kvällens yra.

Alltså satan i gatan, jag har haft en bra dag! Vädret började lite knackigt, men eftersom jag skulle träffa Linda på stan klockan 14 gjorde det inte så mycket. Det blev några sköna timmar innehållande en del shopping, kulglass och - hör och häpna - ett biblioteksbesök! Släpade med mig en grå stickad tröja, den blåa tröjan jag har på bilderna ovan, ett gäng sjuuukt sköna trosor och en nagelfil hem. Och just ja! Lånade femte boken i Shopaholic-serien såklart.

Toppade dagen med att dra med mig systeryster och Josefine till Orsa för att få se lite människor, eftersom Mora för tillfället (och troligtvis även resten av året) är stendött. Bortsett från alla tusentals turister såklart. Hur som helst startade vi kvällen med att käka Hawaii och dricka cola på en pizzeria. Rätt så galet gott kan jag lova. Sen drev vi mest omkring medan andra stod för underhållningen, hehe. Hann med varsin påse brända mandlar gjorde vi också. Och träffade miljoner människor man inte sett sedan skolan slutade. Också ganska awesome. Jäkligt skönt väder var det dessutom, jacka var inte ens att tänka på. Hur mycket bättre kan det bli?

Nu ska jag börja dra mig mot sängen... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: elin

Halsbandet!!! Fan va snyggt! Vart är de ifrån? :D

2011-07-08 @ 11:03:04
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0