Man kan ju inte bara ha tråkigt

Alltså, sanningen är att Twitter börjar ta över mitt bloggande. Jag twittrar i tid och otid. Helt sjukt. Men ännu en sanning är att jag inte alls orkar vara ambitiös på sommarlovet, därav den näst intill obefintliga bloggningen. Fast jag tror inte att avsaknaden av inlägg på bloggen kommer döda någon, så det är väl lugnt då antar jag.

Hur som helst så har jag nu landat sittandes i sängen med Macen under händerna efter en eftermiddag och kväll fullspäckad av oplanerat men otroligt välkommet packande. På onsdag morgon bär det nämligen iväg till min favorit av de svenska städerna - Göteborg. Det var bästa Linnéa som vid 17-snåret idag erbjöd mig att följa med henne och hennes familj. Att säga nej var knappast ett alternativ. Det enda som kunde hindra mig var mina föräldrar, men när de sa ja var det luuuugnt. Bara tanken på att åka iväg och se lite av Sverige ett tag är helt fantastisk. Det ska bli så jäkla skönt. Och den där staden... Jag har saknat (och saknar) den! Det är det minsta jag kan säga.

Har tryckt i mig två helt underbara mackor och sitter just nu med en kopp varm choklad och planerar att slänga igång någon okänd film på Voddler. (Hej, jag-är-så-sjukt-äckligt-laglig-och-använder-voddler-för-att-se-på-filmer-jag-inte-har.) Tycker dock att utbudet på Voddler är rätt kasst. Många, många kända och bra filmer finns inte ens att hyra. Alltså, det känns ju lite... B? Aja, tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0