01.12

Hej, hej, hemskt mycket hej! Har ni haft en bra dag? För det har typ jag! Har inte gjort sådär överdrivet mycket, men ändå känns det som jag haft en riktigt bra dag. Vet inte varför. Gillar däremot känslan stenhårt. Kanske är det för att jag äntligen börjar bli friskis? Ja, det måste nästan vara så! Eller beror det kanske på att jag tittat lite på den DVD vi fick av vår lärare nu när vi slutade, DVD:n från Västkustresan? Det är också fullt möjligt! NV10 får mig verkligen på bra humör! Älskar allihopa, more or less. Saknaden är typ huge. Dock inte vad gäller den där lilla detaljen som kallas "plugg"... Har glömt vad det är men vet att det inte är något jätteroligt i alla fall!

Har hur som helst hunnit med en tur ner på Mora idag med mami! Fyndade en del REA-grejer. Bl a lite nytt under, en iPhone-väska (for London, hihi) och ett armband. Dessutom kirrade jag present till världens underbaraste lillasyster som just nu bor på Unihoc Arena, vilket hon har gjort sedan en vecka tillbaka. Innebandykonfirmation är det som gäller för hennes del och det är alltså hennes konfirmation jag fixat present till! Ska bli så kul att se sötnöten i kulldräkt imorgon, hihi. Och att träffa släkten har jag heller inget emot. Förresten hann jag även med ett besök på UA idag. Kollade på konfirmandernas match mot ledarna. Det bevisades att gammal är äldst (att rutin slår klass, bla bla) och ledarna vann med uddamålet!

Nu ska jag kolla klart på DVD:n med min underbara klass, sen ska jag sova! Godnatt.

Vinnarna i svart, förlorarna i vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0