Midsommar 2011

Systeryster, lillkusin och vår tremännings jobbiga men gaaaalet söta kids.

Jag och lillkussen, storkussens keps på mitt huvud. Vackert!

Hallå där kött och blåbär! Hoppas ni haft en totally awesome midsommar, för det har typ jag haft! Chillat till tusen med ett gäng underbara släktingar. Suttit uppe i en fäbod och spelat tv-spel, spelat kort, glott på film, umgåtts och - hör och häpna - kommit trea på de vuxnas tipspromenad! Må hända att jag har min lilla iTelefon att tacka för det där sista, men det stod ju inget i reglerna om sånt... Bör kanske tillägga att mami vann och papi kom tvåa på samma tipspromenad, det var utslagsfrågan som avgjorde. Dumt val av utslagsfråga var det också; man skulle gissa längden på majstången (innan den restes). Googlade på ett A4-pappers längd och använde det för att mäta längden, hehe. Drygt 55 A4-sidor lång var den, d v s 1640 cm. Hihi, buuusigt. Men det var faktiskt 10 st som hade 12 rätt, så vi fem (jag, mami, papi, moster, kusin) var nog inte de enda som hade en smart fåne till vår hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0