20110620, BD of EC

Igår, under min dag i tv-soffan, hann jag se en hel del! Bland annat "Paris Hilton's My New BFF". Helt värdelöst, på riktigt, men samtidigt så underhållande. Ett perfekt program att titta på när man inte orkar eller vill använda alltför stor del av sin IQ. Showen visades i princip hela dagen och jag måste faktiskt säga att under de 3-4 program jag såg gjorde miss Hilton rätt val hela tiden, vad gällde vem som skulle skickas hem. Så att... det var ju bra... typ. Not that I mind liksom.

Drog också in en något större del av mitt so-called intellekt genom att titta på två filmer, "En galen natt" och "Kärlek på menyn". Men det var också pretty much it. Idag har jag inte ens sett en film. Oh geez, det går bara utför! Antar att sömn ligger högt på min TO DO-list över de närmsta timmarna.. Jag har såklart ingen sådan lista, men jag skulle kunna ha, right? Aja, sömn var det. Men inte än. Hihi, godnatt!

Läste förresten på denna väl insatta tjejs blogg att en viss Edward Cullen tydligen har födelsedag idag! Hihi, GRATTIS lär man ju säga.

Kommentarer
Postat av: linda

hej :)



jag såg också kärlek på menyn, tyckte den var helt okej :)



haha, japp han fyllde år igår ;)



kram linda

2011-06-21 @ 07:38:59
URL: http://twilin.blgog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0