Ambitious

Kunde inte vara med på IBG imorse. Det var nämligen skridskor i FMM Arena som stod på schemat och det vågar jag inte utsätta min fot för. Så vad tror ni jag gjorde? Stannade hemma och tog sovmorgon, det vore såklart det självklara svaret. Men icke. Jag stack till UA heeelt alone och gjorde träningsprogrammet jag fick i onsdags. Ensamt var det, men det var faktiskt också rätt skönt. Fick stressa till bussen sen, men allt gick super!
Dagens svenskalektion var dessutom helt grym! Here it goes: Först var det klassråd, där det mesta kretsade kring tårtan Emmisarna hade bakat. God damn it, vad god den var! Sen var det högläsning av en novell, haha. Det kändes nästan som på dagis - men det var lika mysigt för det! Daniel var dessutom den perfekte berättaren, med en sådan där riktig läsa-in-ljudbok-röst, hihi.
Nu tänkte jag använda de sista timmarna av min skrämmande ambitiösa tisdag till matte-, bild- och spanskaplugg. Och tv såklart.

Toppar inlägget med en bild på den berömda tårtan. NV10 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0