Do fairytales come true, dad?

Tjolahopp världen. Tänkte kolla på "Big Brother" nu, men eftersom alla våra tv4-kanaler (som ju tv11, där BB visas, är en del av) strejkar gav jag upp. Får helt enkelt fortsätta med att se det på datorn tills vidare. Men jag slänger inga pengar på nåt 24-7-abonnemang eller vad det heter, så jag får vänta tills imorgon innan jag kan se det. Aja, eftersom tv:n strulade (och det är lite för tidigt för att sova, hehe) kryper jag nu ner under täcket i en av världens skönaste sängar med en av världens bästa filmer, "A Cinderella Story", i vilken en av världens hetaste skådespelare, Chad Michael Murray, spelar. Och allt detta med världens fetaste ångest över att jag egentligen borde plugga... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0