Hemligheter är överskattade

Skolbion var helt okej, dock inte så bra som jag väntat mig. Riktigt skön skoldag däremot, med endast 30 minuters svenskalektion, bio, låång lunch och IBG (där jag endast skötte klockan, eftersom jag inte kan vara med...). Just nu borde jag egentligen ta mig i kragen och plugga matte. Och skriva om gårdagens kräftdissektion, hehe. Och spanskauppgiften. Men det är faktiskt fredag idag, så nu skiter jag i plugget och sticker på innebandy istället. SM-KVARTSFINAL 1, DAMER. KAIS MORA - ENDRE. 19.30 @ UNIHOC ARENA. I'd like to see you there!
Men nu ni, nu luktar det tacos! Den ultimata fredagsmaten. Så sjukt gott. Ha en grym kväll, för det hade jag tänkt ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0