It could be worse, right?

Tro det eller ej - jag lever än. Hur det är med min fot vet jag dock inte. Har ett halvt bowlingklot på utsidan av den, vid ankeln. Den är gigantisk. Svullen. Jag skulle kunna visa er bilder, men jag har svårt att tro att någon skulle må vidare bra av det. Därför låter jag bli. Pekar inåt, åt fel håll, gör den också. Om det beror på svullnaden eller något annat vet jag inte. Vill jag ens veta? God damn it, jag går under om den är bruten. 6-8 veckor som fånge i något jäkla gipspaket känns inte särskilt lockande. Hoppashoppashoppas det bara är en fet stukning, eller i värsta fall en spricka. Snälla, snälla, snälla - inte värre. Pallar inte att vara beroende av andra. Det måste vara bland det värsta som finns. Fyfan, en eftermiddag på kryckor och jag har redan fått mer än nog. Ont i händerna har jag också.
Men få se nu... Om man letar med ljus och lykta, under stock och sten, hittar man kanske något positivt med alltihop? Kvällens Ben&Jerry's hade jag nog inte fått om det inte var för mitt tillstånd. Och morgondagens arbetspass i grillen vid Vasaloppsmålet får bästa moster ta hand om. Tack ♥ Hm.. Det var nog det enda positiva. Men det är ju alltid något, right? Nu tror jag faktiskt jag ska sova. Lär ju hålla mig till den underbara traditionen att kolla på Vasaloppet imorgon - från start. Och för en gångs skull också genom hela sändningen! 07:30 imorgon bitti ska jag befinna mig framför tv:n, så... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0