Linda the rapist was here

Ooops, har visst blivit "blograped" idag. "Gästen" Linda var inte alls någon gäst, utan en inkräktare! Jag antar att det är en av de negativa sakerna med att låna ut datorn. Och när man tränar dessutom! En riktigt fin (hehe, not!) bild hon fick till där alltså, spegelvänd och allt! Dog förresten lite på träningen, imorgon lär jag känna att jag lever. Om jag ens tar mig upp ur sängen, hehe.
Funderar på att slänga ihop ett gäng chokladbollar att mumsa på under svenskaskrivningen imorgon. Jag har ju naturgodis och vitamindryck, men några små söta chokladbollar kan väl inte skada? Vi får se om jag orkar, kanske är det något bra på tv att titta på istället? Äh, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0