March 10th

Underbart chill skoldag.
ENG: Faktafilm om London. God damn it, vad jag längtar dit!
BILD: Som vanligt, men det är ju awesome?!
SP3: Lyckades övertala läraren att kolla på en kul film istället för att börja med ett segt arbete.
BI: Kräftdissektion! Riktigt kul att pilla med och gräva i såna där grejer asså... Seriöst (!).

Händelselös dag för övrigt, med sängen och datorn som mesta sällskap. Men det duger mer än finfint, så jag klagar inte. Har sett att mitt X gubbar ska på cup i helgen, better wish them luck then! Så, då var deeet gjort. Jag tänkte skriva något mer, men jag kommer inte ihåg vaad, hehe. Det var säkert inget viktigt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0