Matematikkkk

Jag vet, jag vet, jag vet. Jag borde inte sitta här, vid datorn. Matteprov imorgon. Säger inte det mig någonting?! Hm.. Jo, jag borde plugga... Och jag SKA plugga. Inte för att jag inte har gjort det. Verkligen inte därför. Jag och några boys i klassen stannade kvar i skolan i en och en halv timme - endast för det där jäkla ämnet! Är inte så säker på att det hjälpte mig sådär jättemycket, men någonting måste ju ha fastnat?! Hur som helst är jag nyduschad, sängen är bäddad (ett måste för att jag ska kunna plugga) och Spotify spelar awesome musik. Det är alltså som upplagt för en kväll med 2-3 timmars matteplugg och ett avsnitt av "Sveriges värsta bilförare". Och middag såklart. Tänkte satsa på 8 timmars sömn i natt, vilket betyder att jag helst ska sova senast halv elva. Det kan bli jäkligt tufft kan jag lova... Men sömn låter som ett tänkbart vinnande koncept inför provet imorgon. Kanske ska lägga matteboken under kudden och hoppas få in lite i huvudet i natt också? Det är värt ett försök i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0