Only human

Stängde nyss igen matteböckerna för idag! Och vet ni vad? Det kändes oväntat bra! Jag insåg nämligen nyss att jag ju för fasen inte är mer än människa. Det skulle ju kännas omänskligt att vara på topp i allt. Alla andra ämnen känns faktiskt riktigt bra. Jag vet i och för sig inte hur jag ligger till i dem - men det känns bra! Jag måste tillåta mig att inte vara på absolut högsta nivå i alla ämnen, hela tiden. Annars lever jag fan inte länge. Bäst när det gäller tycker jag låter skitbra! Och i just matten är det de nationella proven som verkar mest avgörande. Jag satsar på MVG på dem och VG på de andra proven. Låter det bra? Mja, just ikväll låter inget bättre! Ska ta en snabb dusch nu och hoppas sedan hinna se BB, om TV11 är på bra humör dvs... Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0