Some magic wouldn't hurt

Jag tänkte bara underrätta er om att JAG KAN GÅ! Visst, jag haltar (sexigt, jag vet) och är stel som satan... Men vad gör det när man inte behöver använda de där jäkla kryckorna varje gång man ska gå (eller ja, hoppa..) någonstans?! Så jäkla wonderful! Hoppas jag kan dumpa dem helt och hållet inom en snar framtid. Det är ett helvete kan jag lova.
Huhu, just nu borde jag göra det vi skulle göra för snart två veckor sedan; skriva och berätta om tre saker vi lärde oss vid fiskdissektionen. Men för det första vet jag knappt vad jag lärde mig, om det ens var tre saker? Och för det andra har jag ingen aning om hur jag ska fylla ut så mycket plats som möjligt på pappret. Dööö. Fast jag lär väl ta mig i kragen och skriva lite ändå? Men neeej... Tydligen var det någon spanska som skulle göras också, men vi får se hur det blir med det. Jag har ju trots allt till på torsdag (och kanske ännu längre?) på mig. Kommer ju inte kunna träna varken ikväll eller imorgon heller. Och det, i sin tur, innebär ÄNNU mer tid att plugga. Men också ännu mindre lust att göra det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Asså, hur ska man veta om spanskan är till på torsdag eller till nästa vecka? :O det känns ju onödigt att stressa med den om den är till nästa vecka, för jag har mer saker som jag måste gör och prioriterar före ifall att spanskan är till nästa vecka... Men men, man får väll se till att göra den till på torsdag då kanske... Inte för att jag vet hur jag ska få ihop ett helt A4 om vad jag har gjort på lovet, haha :P Och muntligt sen också... inte kul

2011-03-08 @ 20:52:26
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0