Surprise, surprise

Jamen hejsan hoppsan, det här var ju roligt... Jag var riktigt pepp på att plugga matte efter skolan idag och släpade därför hem matteböckerna. Och nu, när jag bestämt mig för att det får räcka med plugg för idag inser jag att matteböckerna ligger kvar i väskan, helt orörda. Alla andra ämnen jag behövde göra någonting i finns på datorn - och det är såklart bara dem jag har jobbat med... Gaah, onödigt. Att jag aldrig lär mig liksom...
Aja, anyways.. Har kommit en bit på bildanalysen som ska vara klar nästa torsdag - skönt! Engelskan har jag åtminstone skrivit rubrik till - alltid något! Och spanskan har jag letat massa bilder till, hihi. Nu får det som sagt räcka! Dusch, mackor, te och BB är det som gäller nu. Sen ska jag sova! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0