Thank you, J!

Satan i gatan. Jag känner inte igen mig själv!
För det första: Jag tyckte matten var rolig idag. Fast å andra sidan började vi på A-kursens lättaste kapitel, så jag antar att det är fullt förståeligt, hehe. Att gå från det absolut svåraste i B-kursen till att avläsa diagram och sådant är ju helt jäkla underbart! Allvarligt, sooo lovely. Shit, jag verkar ju hög! Men jag lovar, det är jag inte!
För det andra: Jag har en konstig känsla av sug att plugga! Oh, Jeeesus - nu lär ni veeeerkligen tro att jag är hög! But still, I'm not. Förresten är det kanske bara en längtan efter den stund då jag inte har något plugg jag måste göra. Föreställ er känslan att vara klar med något långt innan det ska lämnas in, redovisas, vara klart or whatever! Har själv aldrig varit med om det dock, hehe. Men någon gång måste vara den första!
Hm.. Tro om jag ska sätta tänderna i matteböckerna, bildanalysen eller engelskauppgiften? Eller kanske fila lite på min och Idas KeyNote-presentation till spanskan? Det visar sig väl! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, önskar jag kände samma sug efter att plugga, men tyvärr...



Sv: Haha, njaaa.... vet inte om jag kan hålla med dig ;D Ja, så jävlans orättvist!

2011-03-21 @ 19:25:17
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0