Melodifestivalen 2011

När man vinner Melodifestivalen och får en Sångfågel ...
... blir man tydligen så här glad!
Så glad att t o m fågeljäveln får en puss ...
... medan vi andra får nöja oss med en hunkig blick från snyggingen med rådjursögon!
Eric Saade. Vinnare av Melodifestivalen 2011. Som väntat. Han, Danny och the Moniker var tre i topp (om jag minns rätt). Inte heller helt oväntat. Och jag tyckte i alla fall inte att det spelade någon större roll vem av dem som vann. Men jag måste ändå erkänna att jag hoppades liiiite extra på heta Danny. Fast det var ju inte direkt så att jag grät över att han kom tvåa, det gjorde nog inte han heller för den delen. Kul för snyggingen Saade att få åka till Düsseldorf och representera Sverige. Nu tycker jag att vi slutar vara så jäkla bittra över att svenska folket röstar så konstigt (så har det alltid varit, it ain't gonna change) och håller alla tummar för Eric Saade i ESC (semifinalen 12/5 + finalen 14/5, om han nu tar sig så långt)!

phs fr aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0