Victimized

- Jag kan inte gå.
- Allt jag gör tar 10 gånger längre tid än vanligt.
- Foten jag numera hoppar på är den jag haft ont i den senaste veckan, den mår knappast bättre av det här.
- Jag kommer få fetaste blåsorna i händerna p.g.a. de jäkla kryckorna.
- Det kan ta upp till ett halvår innan hela skiten är som innan igen.
- Och massa, massa mer som hindrar mig från självständighet.
Kort sagt: jag är handikappad. Men jag vill inte bli behandlad som en. Jag vet inte, men kanske tycker någon synd om mig? Fine, tyck det. Men visa det inte för mycket, hehe. Vill jag ha hjälp med något så ber jag om det. Vad jag menar är att jag inte vill vara något offer... Even though I might look like one. Svårare än så är det inte. Kyss.

Kommentarer
Postat av: Loppan

Det är så synd om dig, min själ gör ont bara jag tänker på det ;)

2011-03-09 @ 06:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0