Days like this

Jag kan knappt tro mig själv när jag säger detta, men grejen är den att jag faktiskt har haft en bra dag! Att säga en riktigt bra dag vore att ta i, men en bra! Smått otroligt faktiskt, då ju dagen inleddes med ett nationellt prov i engelska, vilket ersatte min annars så älskade sovmorgon. Jag tror till och med att det gick bra (men jag ska väl inte förvänta mig för mycket). Den positiva känslan efter det första avklarade nationella provet höll sig kvar hela dagen. Genom matten - som var så rolig (!) att jag inte ville att den skulle ta slut. Genom IBG - där vi fick vara lite fadder över varsin spelare i Leipzigs P96, som är här på träningsläger. Riktigt kul faktiskt. Ja, faktiskt genom hela dagen. Tänkte toppa den underbara känslan med ett Gossip Girl-avsnitt och sedan sängen. Det flyyyter. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0