Du får leva med det

OCH MÅ KÖTTÄTANDE MYROR ÄTA UPP DINA ÖGONLOCK SÅ ATT DU ALLTID ÄR TRÖTT OCH ÄVEN NÄR DU ÄR PIGG SÅ SER DU VÄLDIGT, VÄLDIGT, VÄLDIGT TRÖTT UT. Slängde ihop en fiskbensfläta på mig själv idag när jag hade duschat och skulle ner på stan (bildeeen ^). Tror på allvar att det kan ha varit bland det absolut jobbigaste mina armar någonsin varit med om. På riktigt då alltså. Helt sjukt. Lätt värt det i alla fall. Hittade miljoner grejer nere på stan, som om jag inte shoppat på år och dagar. Men å andra sidan har jag ju knappt det heller. Här får ni en liiiten sneakpeak på påselipåsarna:

Vad som händer i mitt lilla liv ikväll är ännu ett mysterium, men som det ser ut nu blir det inget märkvärdigt. Några bra eller mindre bra förslag, någon?

Kommentarer
Postat av: Ida

så fin du är!

2011-05-31 @ 20:55:57
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0