Krisse, du är kung!

Denna 16-åriga superstar, Kristoffer Eriksson, var för en vecka sedan 1 av 84 bidrag att ta sig vidare från första omgången av Talang 2011. Idag valde juryn ut sina semifinalister. Tyvärr (och konstigt nog!) var talangen från underbara Mora inte en av dem. Jag kan för mitt liv inte förstå vad i helvete de där tre tomtarna tänker med. Jag hoppas, tror och vet att de kommer ångra sitt beslut. Kristoffer är nämligen helt grym! (Om det nu skulle råka vara så illa att någon hade missat det!)

Kommentarer
Postat av: Ida

håller med!



Sv: men absolut, hoppa i du! :D men... skulle du kunna banta lite? jag måste få med mig lite kläder också och 10 kg är max ;)

2011-05-13 @ 22:18:32
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0