Lämnar allt åt slumpen

Hallihallå. Jag sitter och väntar på mitt te right now. Insåg för en dryg timme sedan att jag gjort fel på den uppgift jag var så glad över att ha klarat. Äckelmatte. Därför valde jag grönt te, det ska ju ha en lugnande effekt. Häller snart i mig teet och börjar fundera på och möblera om i mina framtidsplaner. Jag tror jag måste ta en annan väg än jag tidigare tänkt, en svårare och tuffare väg. Fan också. För att hjälpa min fantasi på traven slänger jag igång ett GG-avsnitt och drömmer mig bort till en värld där skolan är så mycket enklare, där man kan köpa en plats på högskola eller universitet. Och där personerna har möjlighet att göra detta. Och där de även tar möjligheten. Efter GG måste jag sova. Orkar inte förbereda mig mer inför nationella imorgon. Jag borde kunna det. Fuck it om inte.

Vilken oerhört munter blogg jag har alltså. Verkligen wow-känsla! Men nog tusan speglar den mitt liv i alla fall. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0