Lookin' for another thrill

Vilken satans nervositet det blev nu på kvällen då. Inte helt okej att endast 10 av 19 bidrag går vidare och att Sveriges ESC-stolthet Saade inte var ett av de första 9 finalbidrag som ropades upp. När den svenska flaggan uppenbarade sig på TV-skärmen, som det sista finalbidraget, kunde jag inte hålla tillbaka glädjen utan flög upp ur soffan och jublade. Haha, pinsamt. Det var ju bara semi. Hur som helst var det kung att han gick vidare!

Lyckades slänga ihop några lösningar på andragradsfunktioner innan semifinalen började. Fett stolt. Nationella kanske går att klara med VG i alla fall? Annars blir jag fan arg. På mig, på skolverket och på allt och alla som på något sätt har med matte att göra.

Slänger på ett GG-avsnitt innan jag sover. Kastar en blick i svenskaboken också - i bästa fall. Imorgon är det bugg som gäller på IBG. Jag hatar att dansa. Kanske för att jag suger på det? Eller kanske för att man oftast blir ofrivilligt ihopparad med någon? Haha, fan vad mesig jag är... Men allvarligt nu; känns det inte lite väl onödigt att packa i träningskläder för att dansa?! När det t o m är sista lektionen och allt. Fyfan, känns så bortkastat. Aja, bit ihop för fan! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0