Tjugohundraelva nollfem tjugosex

Weeey! Har en bra känsla just nu, kanske inte angående precis ALLT. Men åtminstone vad gäller skolan och träningen. Gjorde sista nationella i morse, engelska A muntligt. Det resulterade i det betyget jag hoppades på, såå skönt! Börjar dessutom få lite halvkoll på mina betyg, hittills känns det baaara bra. Men imorgon får vi troligtvis veta hur det gick på nationella i matte B, ungefär då någon gång försvinner den sköna känslan. Jag förväntar mig inte toppresultat, men hoppas kan man ju göra in i det sista - och det gör jag. Fast ett slutbetyg med två bokstäver borde göra mig nöjd. Kanske mer än nöjd.

Nöjd är förresten vad jag är över dagens andra prestationer också. Träning till exempel. Trots att knät har gjort ont till och från under hela dagen slängde jag på syrrans knäskydd och stack till Prästholmen för en timmes sprintträning. Skönt som satan. Och knät gjorde sig inte påmint förrän vid nedjoggningen. Gryyymt. Skön känsla, som sagt.

Något som känns mindre skönt är att min syster åkte till Junsele i morse. Hon blir borta hela helgen, vilket ger mig blandade känslor. Eftersom jag verkligen inte har någonting planerat för helgen hade det varit kul att ha henne hemma också, men samtidigt är det såklart lite skönt att vara ensam, haha. Dock är det mest den förstnämnda känslan jag har. Särskilt nu, när även andra som får mig att må bra är borta. Någon kanske för alltid. Äh, blabla. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0