Insikter och spekulationer

Häromdagen insåg jag en halv miljon saker. Helt plötsligt klarnade bara saker och ting. Det var magiskt. Som någon sjuk uppenbarelse. Och allt detta, bara under en dag. Ni kan få kolla in en väldigt nedkortad och inte alltid så tydlig punktlista över några av mina insikter. Bara för att, liksom. Spekulera på ni bara, jag vet sanningen och det är allt som betyder något.
  • Som Veronica Maggio uttrycker det: Du kommer nog aldrig mer vara min vän.
  • En crush och en förälskelse är långt ifrån samma sak. Skillnaderna vad gäller sårbarhet och förmåga att släppa taget är enorma.
  • Världens vanligaste lek blir med tiden allt mer komplicerad.
  • Matematik B går faktiskt att lära sig - tro det eller ej.
  • Det enkla och självklara, det var back in the days.
  • En människas förflutna är inte värt att bråka om så länge det inte påverkar personens framtid.
  • Faktum är, att jag behöver inte dig nr 1. Risken är större att jag behöver dig nr 2.
  • Livet är inte en dröm. Även om vissa ögonblick kan vara drömlika, är livet inte annat än en hård verklighet - ibland underbar, ibland inte.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du har nog rätt om allt - utom matten!!

2011-05-05 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0