11.11.11


Ja, jag vet att 11.11.11 numera var igår. MEN jag tänker ändå skriva som om det vore idag, okej?

11.11.11, ett speciellt datum. Tydligen en populär dag att gifta sig på. Själv slog jag slag i saken genom att slänga upp ett rosa hjärta på fejjan. Hjärtat rusade och tankarna snurrade.

Avslutade dagen med satans god middag med anledningen till hjärtat på facebook. Hiiiimla gott vill jag lova att det var! Myspys till tusen och imorgon är det skola igen. Känns helgalet i och med att det är lördag då. Öppet hus är anledningen. Å andra sidan får vi kompensation på måndag, så det blir ju nääästan tre dagars helg istället - vilket inte är något att klaga på!

Jaja, nu ska jag gosa ner mig i sängen med en kopp te, lite bloggläsning och i väntan på den 50:e gillningen! Sen blir det natta och efterlängtad sömn, som blivit något av en bristvara den senaste veckan. Godnatt schnüggisar!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kul att du är med och tävlar! :D

allt bra? :)

2011-11-12 @ 20:36:22
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

de tär bra här :)

2011-11-12 @ 23:12:00
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0