Du är så yeah yeah wow wow

Okej, hej.

Tummen ner för detta:
- Kemiprov imorgon. Kan nada. Hoppas på det bästa, tror på det värsta.
- Drunknar i plugg - i allmänhet.
- Jag har ingen praktikplats och jag skäms.

Tummen upp för detta:
- Freeeedag imorgon! Vilket innebär efterlängtat kalajs hos Josefine med grymma människor.
- Har världens underbaraste människor i mitt liv.
- Känner mig bara så jävla stark just nu.
- Gillar till och med det komplicerade i livet. Eller ja, kanske främst känslan av att lösa det.

YEAH. Fick ihop en punkt mer för tummen upp än för tummen ner. Hur fantastiskt är inte det liksom? Har större anledning att jubla än att deppa alltså. Det firar vi med godnattinatti. Köss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0