20110929

Hallihallå! Passar på att slänga in ett litet inlägg såhär på torsdagskvällen, när man ändå inte är tvungen att plugga liksom. Hade psykologiprov idag så nu känns det som att man kan andas ut en aning. Imorgon är det dock dags att börja plugga igen, denna gång inför kemiprovet vi har nästa fredag. 70 sidor kemi och x antal laborationer är fan inte att leka med.

Ska hälla i mig en kopp te och äta ett par mackor och en satsuma (eller vad de nu heter i singular). Till det tänkte jag passa på att kolla på ett Pretty Little Liars-avsnitt. Har pluggat matte i en massa timmar nu på eftermiddagen/kvällen, så det tycker jag verkligen att jag förtjänar! Sen tänkte jag faktiskt passa på att sova - i hopp om att för en gångs skull vara pigg på en fredag. Lutar dessutom mot en fullspäckad helg, även om det ännu bara är lördagen som är planerad, dagen då alltså. Hur som helst, sömn är ett riktigt bra sätt att tagga igång inför helgen - tro det eller ej. Godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0