Gentle whisper in my ear

Just nu (ja, jag vet att det är mitt i natten och att jag för länge sedan borde gått och lagt mig) vill jag göra detta och lite till:

  • Åka till saknade Estocolmo och hänga med mina ännu mer saknade Sthlmsmates.
  • Hänga med dunderbara Lindis eftersom det var evigheter sedan sist vi pratade om allt mellan himmel och jord. Saknar det som in i bomben.
  • Ha sommarlov. Eller nåt annat lov. Enbart för att jag inte alls känner mig pepp på att läsa ett kapitel i psykologiboken och tre i kemiboken de närmsta två veckorna. Screw that.
  • Sticka tillbaka till London. Älskar tametusan den staden och dess invånare.
  • Inse hur fan jag vill ha det egentligen. Orkar inte med detta velande/tvekande/hemlighetsmakeri.
  • Se världens bästa Mora IK vinna hockeyallsvenskan och återigen kliva upp i elitserien.
  • Vara stenrik så att jag kan köpa allt jag vill ha. Framför allt i kläd- och inredningsväg.
  • Falla into the thing that makes you feel like flying. Problem- och smärtfritt. HAH, som om.
Vissa grejer är såklart enklare än andra att få uppfyllda, men önska kostar ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0