Missing the kissing

Hej där världen. Tänkte bara underrätta er om att jag lever. Och när jag ändå slänger upp ett inlägg kan jag dessutom ge er en liten update om mitt oerhört händelserika liv. Fredag igår - tacobuffé till lunch (asgott). Det var typ allt. Lördag idag - började dagen med att kolla på innebandy (syrran rockade), pluggade lite spanish och physics (parapapapa, I'm lovin' it) och hade sedan planerat lite nice häng (men shit happened och det blev inget). Äppelpaj och tv stavades min kväll. Söndag imorgon - fysikplugg all day long (i den perfekta världen åtminstone). Hur som helst, ska sova nu så att jag orkar plugga röven av mig imorgon. WEEY. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Men visst är den snygg! Dem är alltid så jävla snygga, och dem gör sig fint i bokhyllan också :D

2011-09-18 @ 09:17:27
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0