Sorry, migraine, I don't love you

Gillar skolfotolockarna starkt! Varför gör jag inte såhär med håret oftare?

Hello världen! Skulle egentligen ha slutat alldeles nyss, men vid 10 började jag känna att första migränanfallet på säkert två år var på gång. Fick jobbiga synbortfall (ni som haft migrän vet vad jag menar) och letade snabbt reda på min moster i hopp om att få några pills för att häva anfallet. Hon hade dock bara Alvedon, vilka inte innehåller ibuprofen (om jag inte är helt ute och cyklar). Och om jag minns rätt är det ibuprofen som ska fungera mot migrän.

Jaja, hade hur som helst skolfoto sen. Hann precis med att le på både gruppbilden och det enskilda fotot innan huvudvärken slog till på riktigt. Ringde mormor, blev hämtad av henne och hamnade hemma hos henne och morfar, där jag också befinner mig nu. Sov ett tag och nu har den värsta huvudvärken gått över - tack och lov! Fick dock lite ångest över de tre lektionerna jag missade i skolan... Well, that's life! Ska försöka få lite plugg gjort nu innan det är dags att äta världens godaste pannkakor - mormors! Åh gud, jag har verkligen världens bästa mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0