12-12-12 - inför dagen D

Nu är det bara minuter kvar till den 13:e december, dagen jag och mina luciakandidater laddat för sedan i början på november. Imorgon är det Luciadagen.
 
Liksom de senaste två veckorna väntar imorgon ett fullspäckat schema. Folktandvården kl 9.30, Vasaloppets hus kl 13 och - den stora höjdpunkten - Mora kyrka kl 19. Och just Mora kyrka tycker jag verkligen att alla som kan ska ta chansen att befinna sig i imorgon kväll. Det kommer bli så otroligt vackert alltihop! 50 kr tror jag inträdet kostar. Kl 18.30 är det insläpp, men jag rekommenderar er att vara på plats tidigare än så för att få bra platser. 
 
Bjuder er på en bild från dt.se. Hela fina gänget är samlat. Jag vägrar inse att detta roliga äventyr snart är över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0