Och än är jorden kvar

JAG HAR JULLOV! Äntligen. I början av denna vecka vågade jag inte ens drömma om att de fem skoldagarna någonsin skulle passera, men nu har de gjort det och jag har till och med kämpat mig igenom två prov på totalt 5,5 h. Yes, jag har smått tyranniska lärare... Hur som helst, nu kan jag äntligen andas ut efter en psykiskt påfrestande hösttermin. Och det ska jag göra. Jag börjar med att gå och lägga mig för att åtminstone få 5-6 timmars sömn innan det, tidigt imorgon bitti, bär av mot Uppsala för lite julmysshopping and so on! Sova ut får jag helt enkelt göra någon annan gång. Godnatt! 
 
En två år gammal, härligt vintrig bild på mina galna favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0