Måndagsrapport från skogen

Hej på er! Jag befinner mig just nu i Vassbo (någonstans i skogen mellan Falun och Borlänge, i närheten av Ornäs) med delar av min finfina klass, älskade NV10. För tillfället sitter jag i min säng i mitt och Saras rum och fryser som jag vet inte vad. De verkar snåla rätt ordentligt på värmen, för det är riktigt kallt på rummet. 
 
Har haft en fullspäckad dag och hann bland annat med en promenad in till Ornäs nu på kvällen, godis kändes ju nödvändigt! När vi kom tillbaka blev det lite kvällsmys med bästa klassen, såååå bäst. Imorgon väntar nya äventyr, vi ska nämligen testa vår egenbyggda solcell (WEEEEY.....). 2,5 h mätningar i väntan på att vattnet i cellen ska värmas till max är det som gäller. Kul liv. Aja, nu ska jag krypa ner i sängen i hopp om att bli lite varm - trots avsaknaden av en het älskling vid min sida. Godnatt vettja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0