TGIF

Hej fina ni!

I tisdags blev det många blöta ögon i aulan. Där hade skolan anordnat en superfin minnesstund för Linnéa. Åhh, vad fint det var!

Efter att endast ha spenderat två halvdagar i skolan det senaste dygnet har jag tagit helg sedan drygt två timmar tillbaka. Jag älskar mina fredagar. Eller ja, åtminstone efter fysiken och kemin, d.v.s. när jag har slutat skolan, haha.

Ska snart ta en tur ner på stan och kika lite på det ena och det andra med Josefine vid min sida. Så nu väntar jag bara på att en bil ska bli ledig, sen rullar jag iväg. Ikväll är det sedan dags för dagens - kanske till och med veckans - höjdpunkt; jag ska träffa mina Färnäsfavoriter! Och efter det som hände i måndags känns det mer nödvändigt än någonsin tidigare.

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0