Now you know

Vad jag har gjort de senaste dagarna? Kämpat mig fram till ytterligare en fredag, varit på ett powerbox-pass, blivit förkyld och ätit nobelmiddag i skolan. 
 
Vad jag gör nu? Ingenting. Absolut ingenting. Eller okej, räknas det att jag väntar på mat samtidigt som jag genom att göra ingenting skjuter upp fysiklabrapporten till sista sekunden?
 
Vad jag ska göra den närmsta tiden? Imorgon väntar tydligen ett dopp i tunnan med älski och Lydia och Emil. Sen tänkte jag faktiskt ta och bli frisk. Hur jag ska lyckas kombinera de två är ett mysterium.... 
 
Bjuder er på en suddig iPhonebild från gårdagens nobelmiddag. 80% av världens bästa NV-tjejer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0