För jag vill veta om kärlek finns

Josefine och Linnéa drog nyss härifrån. Vi har bakat kladdkaka, tittat på film (Pirates of the Caribbean II) och helt enkelt haft det grymt trevligt! Tack brudar!
    



Nu är det mindre än en vecka kvar tills gymnasiet börjar. Känslorna är blandade - minst sagt. Många har börjat idag, bland andra en av dem jag gått i samma klass som sedan lekis. Det känns verkligen ganska galet, man har gått i samma klass i tio år. TIO ÅR! Det är sjukt lång tid, betydligt mycket mer än halva mitt liv! Varje skolstart under dessa tio år har vi spenderat tillsammans. Nu är det inte så längre. Galet, var ordet.
     Nu måste jag verkligen sova, måste försöka vända tillbaka dygnet innan skolan börjar. Jag har ju knappt en vecka på mig, så det är dags att börja nu! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0