Uptown girls

Nu ikväll såg jag för första gången den ca 7 år gamla filmen "Uptown girls". Och jääklar, vad vacker den är! Jag gillar den verkligen, helt sjukt bra är den! I slutet, när den här scenen utspelar sig, kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Främst med tanke på filmens handling. Men det är ju också så att Brittany Murphy, som har huvudrollen som Molly Gunn, inte längre lever. Det är på ett sätt lite läskigt att tänka så, att tjejen som skrattar, pratar och ler i det här klippet (och i resten av filmen) inte längre finns. Hon kan inte längre skratta, prata och le.
     Aja, grymt bra film som sagt! Lägg även märke till att han som sjunger i detta klipp även är med i TV-serien "House". Där agerar han dock läkare.





Imorgon blir det nog till att göra stan (eller ja, framför allt Bokia, haha) med Josefine. Jag måste ju skaffa pennor, block å shit till gymnasiet. Tur att stipendiet jag fick på skolavslutningen var ett presentkort på Bokia! Godnatt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0