101207

Tisdag idag då. Inte mycket nämnvärt. IBG var inte alls så hemskt som jag hade en känsla av att det skulle bli. 20 minuters film på spanskan. Matten inställd, svenskan tidigarelagd, vi fick sluta 50 minuter tidigare än vanligt. Not bad. Minst lika mycket plugg när man kommer hem. That's bad. Hallå var är livet liksom? Aja, träning på kvällen nyss då - med nya klubban. Den ni! Haha, det gick som det gick dock. Trött och seg var jag också. Konstigt? Nae. Med hjärnan fylld med matte, svenska, biologi och massa andra random ämnen vore det snarare konstigt om jag inte var trött och seg. Nu ska jag krypa in i duschen (Ja, så trött är jag!) och sen ner under täcket och plugga/glo GG. Kom nyss på att jag ju faktiskt har kvar min kexchoklad jag köpte efter skolan idag. Den hade ju inte heller suttit helt fel. Bla bla whatever (vanligt uttryck i boken jag läser på svenskan, hehe). Nog för ikväll. Kyssen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0