Just nu...

...är jag smått depp över att (troligtvis, förhoppningsvis!) ha glömt min kalender i skolan! Hur ska detta sluta?! Tror dock jag har rätt bra koll på läget, men usch vad hemskt det är att inte kunna kolla upp allt i min snygga, underbara kalender.

...är jag smått pepp på SM i helgen. Omgång 2 är det som gäller. Vi lekte oss igenom första omgången för ett par månader sedan, men denna gång blir det nog svårare att ta sig vidare. För att få åka på Innebandyfesten i Umeå senare denna säsong måste vi komma etta av alla de sex lag som ska vara med på omgång 2 här i Mora den här helgen. Bara ett av sex lag går alltså vidare. Tufft är bara förnamnet! Men kämpa för topp 4 i Sverige och därmed en plats i slutspelet i Umeå ska vi absolut göra! Det kan vara en fördel att sova och ladda batterierna nu alltså. Godnatt, gott folk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0