One down, six to go

Måndag idag. Jag hatar måndagar. Men jag tänker inte tillåta mig att deppa sönder det här inlägget genom att prata om kylan, regnet eller allt plugg jag har. Istället tänker jag försöka fokusera på de få saker som faktiskt är positiva. Kanske är de inte så få ändå?

13 dagar. Nu är det bara så lång tid kvar tills jag befinner mig i Egypten. Det känns ganska bra kan jag lova.

4 dagar. På fredag har de fyra dagarna gått och jag åker till Stockholm med en hel hög människor från en rätt grym vecka i somras.

2 timmar. Ungefär så lång tid är det kvar tills jag ska jobba. Och ja, det är faktiskt något ganska positivt. Jag ska vara sargvakt, på herrarnas match, som dessutom ska visas i tv. Kan ni inte se den live tycker jag att ni ska boka in TV:n ikväll, från klockan 19:05 och drygt två timmar framåt. TV4 Sport är det som gäller. Ska du se den live? Glöm inte att ta på dig en röd tröja och på så sätt hjälpa till att bilda ett rött hav. 

1000 tankar. Om en viss person. Av det motsatta könet. I mitt huvud. Just nu.

28 oktober. Hemstudiedag, vilket i princip betyder att jag är ledig. Grymt.

5 minuter. Nytt rekord i duschtid? Det är åtminstone mitt mål när jag snart kliver in i duschen och fräschar upp mig inför kvällens fruktade TV-debut.

1 stolt brud. Det är jag just nu, jag lyckades knappa in ett nästan enbart positivt inlägg - duktigt! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0