Come back and haunt me

Godmorgon (eller kanske goddag?) världen. Det var la inte så noga. Söndag nu igen, det känns som igår....... Alla hjärtans dag imorgon, den dagen kan ju typ gå och ta sig nånstans. Fyfan, älskar man någon kan man väl säga det någon annan dag liksom. Buhu, en riktig skitdag för oss miserabla (<--älskar ordet!!!!!!) stackare som inte har någon att hjärta. Det liksom skriker depression.
Äh fan, bäst att jag rycker upp mig lite nu va... Vaknade imorse och var - ärligt talat - riktigt pepp på en dag med massa plugg. Tyvärr är det som bortblåst nu, men jag lär verkligen ta och leta reda på't. Plugga är ju något jag tyvärr måste göra - och det blir ju gaaanska mycket roligare om man dessutom har lust med det... Well, jag får väl vända på alla stockar och stenar så kanske jag hittar tillbaka till den där plugglusten. Wish me luck. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0